שם החברה: אקסנס (Acsense)
שנת הקמה:
2021
מייסדים:
מולי מוטולה, מנכ"ל, בתפקידו הקודמים שימש כמנהל הפיתוח עסקי לשירותי ענן בחברות EMC ו-Vmware, והיה יזם וסמנכ"ל טכנולוגיות של חברת האינטגרציה Teraworks, המשווק המוביל של חברת OKTA בישראל, שם הוביל את הטמעת מערכת ניהול הזהויות וצבר מומחיות בתחום.
דניאל נפטצ׳י, CTO, לשעבר מנהל יחידות R&D בחברות בינלאומיות ומקומיות' בהן Amdocs וסלקום. בעל ניסיון של מעל 25 שנים בהובלת פרויקטים מורכבים טכנולוגית, משלב הרעיון ועד המעבר לייצור עבור תאגידים בינלאומיים בהם Vodafone, Comcast ועוד.
איציק חנן, COO, לשעבר מנכ״ל חברת האינטגרציה Teraworks, לפני כן ניהל את תחום השירותים המקצועיים והפרויקטים בחברת EMC, בה פיתח והוביל את השותפות עם VMware בעולמות הוירטואליזציה ומעבר לענן.
מיקום משרדי החברה בעולם:
ישראל, ארה״ב
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
5 מיליון דולר
משקיעים בולטים:
Joule Venture, Gefen Capital, Fusion, Fresh fund
תיאור השוק בו החברה פועלת:
מערכות ניהול זהויות וגישה בארגונים (IAM - Identity and Access management) הפכו להיות תשתית קריטית ושער הכניסה היחיד לארגון בעידן הענן. לכן הדאגה לשרידותן וההגנה מפני תקיפה קיבלו עדיפות עליונה בקרב מנהלי IT. אך מערכות ה-IAM (כדוגמת OKTA) מטילות בידי הלקוח את אחריות הגיבוי ושחזור המידע שבתוך הפלטפורמה. אקסנס פיתחה מערכת להמשכיות עסקית והתאוששות מאסון לתשתית קריטית של ניהול הזהויות. שמאפשרת לארגונים לחזור לעבודה רגילה במהירות גם לאחר מתקפת סייבר או שיבוש מטעות אנוש.
תיאור מוצר החברה:
אקסנס מאפשרת לגבות את המידע של מערכת ניהול הזהות והגישה הארגונית, בצורה רציפה ושקופה לארגון ובמקום נפרד מנתוני המקור. הגיבוי כולל את הגדרות החיבור לאפליקציות, קבוצות ההרשאה, מפת הקשרים ביניהם, מדיניות ההגנה והגדרות המערכת עצמה. הגיבוי הרציף של המערכת מאפשר לארגון התאוששות מהירה מאסון בזמן קצר מאוד ואפשרות לחזור לנקודות שונות בהיסטוריה. בנוסף המערכת מספקת בדיקה של נתוני המקור והסקה האם הנתונים יוכלו להשתחזר במצב חירום.
שם החברה: Behavidence (ביהייבידנס)
שנת הקמה: 2020
מייסדים:
רואי כהן, מנכ"ל, חוקר מוח, ויוצא פייסבוק ו-Wix;
דר' גיריש סריניוואסאן, ראש המחלקה המדעית, בעברו ניהל פיתוח טכנולוגיות רפואיות של החברות טושיבה, סמסונג ו-GE; דר' ג'נין אלנברגר, מנהלת קלינית בביהייבידנס, רופאה ויזמית סדרתית
מיקום משרדי החברה בעולם:
שיקגו, ארה"ב. מנצ'סטר, בריטניה. יקנעם, ישראל.
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
5 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Welltech Ventures, Longevity Venture Partners, Fusion, Telefonica
תיאור השוק בו החברה פועלת: שוק בריאות הנפש ומחלות פסיכיאטריות כגון דיכאון וחרדה, נחשבות לנטל הכלכלי הגדול ביותר מבין המחלות הלא מדבקות (יותר מסרטן ומחלות לב). חברות רבות מנסות לפתור את הבעיות באמצעות טיפולים, פיתוח תרופות וטכנולוגיות רפואיות אחרות. הבעיה שהדיוק של רוב הפתרונות נשאר מאד נמוך, למשל תרופות נגד דכאון עדיין פועלות ביעילות של פחות מ-50% כקו ראשון טיפולי. הסיבה לכך היא שניטור המחלות ומדידת יעילות בזמן אמת, כמעט לא קיימים. או שהם נמדדים באמצעים מוטים ולא מדויקים, כמו שאלונים וראיונות מובנים.
תיאור מוצר החברה:
ביהייבידנס פיתחה מודלים של בינה מלאכותית לזיהוי וניטור של מחלות פסיכיאטריות בזמן אמת, ובדיוק של 84%-94% בהתאם לתסמונות. הטכנולוגיה משתמשת בדפוסי השימוש בטלפון הנייד, בצורה אנונימית וללא צורך של המשתמש לשתף פרטים אישיים או פרטים שיכולים לזהות אותו. מודלים של בינה מלאכותית אומנו על אלפי מטופלים כדי לזהות ניואנסים קטנים בשימוש בנייד על מנת לזהות מחלות כמו דכאון, חרדה, ADHD, דכאון אחרי לידה ואפילו סיכון לאובדנות. הטכנולוגיה של החברה היא אחת מ-41 טכנולוגיות AI שאושרו לשימוש בממשל הפדרלי בארה"ב. החברה עובדת עם ממשלת ארה"ב, ממשלת בריטניה (NHS), חברות ביטוח ורופאים. המוצר של החברה מועמד לפרס PRIX GALIEN היוקרתי לציון חדשנות בתחום הרפואה והפארמה.
שם החברה: כאוס לאבס (Chaos Labs)
שנת הקמה: 2021
מייסדים: עומר גולדברג, מנכ"ל. לשעבר טק ליד בפייסבוק ואינסטגרם
מיקום משרדי החברה בעולם: תל אביב וניו יורק
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 20 מיליון דולר בסיבוב סיד
משקיעים בולטים: קרן Galaxy Digital המתמחה בהשקעות קריפטו, PayPal Ventures זרוע ההשקעות של פייפאל. חברת הסחר במטבעות Coinbase, בורסת המסחר המבוזרת Uniswap, הקרנות ,General Catalyst, Lightspeed ו-Bessemer וכן המשקיעים הפרטיים בלג'י סריניבנסן ונאבל רביקיאנט.
תיאור השוק בו החברה פועלת:
DeFi , או כלכלה מבוזרת, היא סביבה של מערכות פיננסיות דיגיטליות הפועלות באמצעות חוזים חכמים על גבי טכנולוגיית הבלוקצ'יין. הרעיון המרכזי שב-DeFi הוא ליצור מערכת פיננסית בצורה מבוזרת וללא צורך בגורם שלישי כמו בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים. באמצעות DeFi, משתמשים יכולים להשתמש בחוזים חכמים ובמסגרתם להשתמש בשירותי פיננסים כמו הלוואות, הפקת ריבית, מסחר במטבעות דיגיטליים, הרכבת תיקי השקעה, ועוד, באופן פעיל ובצורה תקנית דרך רשת הבלוקצ'יין.
העובדה שמערכות אלו פועלות בצורה אוטומטית על בסיס חוקי קוד בלבד וללא התערבות אנושית הופכת אותן ליעילות והוגנות מצד אחד, אך גם חשופות לאירועי קיצון בשווקים ומניפולציות מצד משתמשים. זה המקום בו משתלבת הטכנולוגיה של כאוס לאבס.
תיאור מוצר החברה:
כאוס לאבס מפתחת טכנולוגיית אבטחה כלכלית לפרוטוקולי קריפטו מבוססת על מנוע סימולציות ייחודי. כלי האבטחה הפיננסיים של החברה מאמתים את העמידות והיציבות של פרוטוקול הקריפטו המבוקש בכל מצבי השוק. הם מאפשרים לנטר את תקינות הפרוטוקול וגם להתריע על סיכונים בזמן אמת כדי לאפשר לפרוטוקולים להכניס שינויים ולהגן על כספי המשתמשים מפני תקיפות, מניפולציות, ואירועי "ברבור שחור".
כיום כאוס לאבס עובדת עם הפרוטוקולים המובילים בשוק ואחראית על תיקי הלוואות של עשרות מיליארדי דולרים ואבטחת מחזורי מסחר של מאות מיליארדי דולרים בחודש.
שם החברה: פירמבייס (Firmbase)
שנת הקמה: 2021
מייסדים: תומר פדרמן מנכ"ל, ולאד שומלין CTO. בעבר, תומר הוביל את אסטרטגיית המוצר והצמיחה העולמית של מוצרי פרסום מרכזיים בפייסבוק. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סטנפורד. שומלין הוא בוגר יחידה 8200 בה הוביל מדור מו“פ.
מיקום משרדי החברה בעולם:
תל אביב
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
12 מיליון דולר
משקיעים בולטים:
הקרנות S Capital, Meron Capital ומשקיעים פרטיים בהם אור עופר מנכ"ל Similarweb, דני גרנדר מייסדי Snyk, עומר קפלן ממייסדי ironSource, טלמון מרקו מנכ״ל H2Pro ולשעבר מנכ״ל Viber ו-Juno, שמיל לוי שותף בקרן Sequoia Capital Israel, צ'ארלי סונגהרסט לשעבר בכיר ב-Microsoft, אופיר ארליך וגיל שי ממייסדי CloudEndure (נרכשה ע"י Amazon), מקסים מלמדוב ואלכסיי בייקוב מייסדי Zesty.
תיאור השוק בו החברה פועלת:
התקופה האחרונה מדגישה עד כמה חשוב לחברות להיות בעלות יכולות חזקות של תכנון וניתוח פיננסי (FP&A). ההאטה הכלכלית פגעה במקורות המימון של חברות וחייבה את כולם לבצע מהלכים דרמטיים כדי לשפר את תהליך ניהול התקציב והתכנון הפיננסי.
אך הכלים הוותיקים בתחום לא מספקים את המענה הדרוש. הם מסורבלים אלה קשים ליישום ותפעול וכך נתונים פיננסיים חשובים נותרים מפוזרים במחלקות השונות בארגון כגון הכספים, משאבי אנוש, מכירות ומו"פ.
Firmbase מנגישה יכולות מתקדמות של תכנון וניתוח פיננסי עבור צוותי FP&A, מנהלי תקציב ומקבלי החלטות בארגון. באמצעות שימוש במערכת, חברות יכולות להתכונן טוב יותר לתרחישים עתידיים ולקבל החלטות מהירות בביטחון.
תיאור מוצר החברה:
פלטפורמת ה-SaaS של Firmbase מותקנת בארגון בתוך מספר ימים ומחלצת נתונים עדכניים ממערכות פיננסיות, מערכות ניהול כוח אדם ו-data lakes שקיימים בארגון. התוכנה מאפשרת למנהלי וצוותי ה-FP&A לבנות במהירות תקציבים ותחזיות פיננסיות דינמיים ומדויקים יותר באמצעות יכולות תכנון מתקדמות ומודלים גמישים.
הפלטפורמה של Firmbase גם מאפשרת לבצע בקרה תקציבית קפדנית, כך שחברות יכולות לזהות ולנתח את הגורמים העיקריים שמשפיעים על התוצאות העסקיות ולהשוות בזמן אמת תוכניות עבודה מול ביצועי חברה בפועל. באמצעות שימוש בתוכנה חברות יכולות לקבל תמונת מצב של הביצועים הפיננסיים שלהן, להשוות תרחישים עתידיים שונים ולהגיב במהירות לשינויים על ידי עדכון התקציבים והתחזיות.
בנוסף, בעזרת שימוש בטכנולוגיה של בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) הפלטפורמה מאפשרת מידול תרחישים חדשים בדקות במקום ימים, מנגישה מידע פיננסי ומשפרת את המעורבות של מנהלי התקציבים השונים בארגון בתהליך בניית התחזיות הכספיות. התוכנה עוזרת לסמנכ״לי כספים (CFOs) וצוותי FP&A להגביר פרודוקטיביות ולחסוך זמן עבודה יקר, על ידי שימוש בשפה טבעית, תובנות אוטומטיות, ייעול תהליכי עבודה וממשק אינטואיטיבי.
כיום Firmbase חווה צמיחה משמעותית בביקוש לפלטפורמה שפיתחה, שמגיע מחברות בינלאומיות גדולות ומסטארטאפים. בין לקוחות החברה נמנים: Hibob, ControlUp, WSC Sports, Walnut, Axis Security, Zesty ו-Yotpo.
שם החברה: הופו (Hoopo)
שנת הקמה: 2017
מייסדים: איתי חיות, אילן לוזובסקי, מנחם טיפריס, ארז אביב
מיקום משרדי החברה בעולם:
קיבוץ גליל-ים הצמוד לרצליה, פיניקס ואריזונה בארה"ב
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 17 מיליון דולר
משקיעים בולטים: ZIM, GITV, HICO, Chartered group, Fusion, TheDock, זוהר גילון, בן מרקוס, TAU Ventures
תיאור השוק בו החברה פועלת:
החברה פועלת בתחום הלוגיסטיקה והשינוע הגלובלי. עולם שרשראות-האספקה והשינוע עובר בשנים האחרונות תהליכי דיגיטציה משמעותיים, שחלקם כוללים חיבור לענן של נכסים המשנעים סחורה. בעזרת חיישני מעקב וניטור, עסקים יכולים לעקוב ולנהל את הצי שלהם ביתר יעילות, לקבל מידע על מיקום ומצב הנכסים. למנוע מראש צווארי בקבוק, לדעת בכל רגע נתון מה מצבו ומיקומו של נכס בודד, או לקבל תובנות על הצי כולו. המעקב משפיע על ניהול נהגים, אוטומציה של תהליכי חיוב ותשלום, ועד יצירת תשתית לטכנולוגיות AI הממליצות על אופטימיזציות לתהליכים קיימים.
תיאור מוצר החברה:
עד לאחרונה היה קושי רב למצוא פתרונות מעקב עבור נכסים שאינם בעלי מנוע ומקור מתח, למשל מכולות, טריילרים, ציוד לוגיסטי. זאת בשל עלויות גבוהות מדי או דיוק ואמינות לא מספקים. באמצעות שילוב של מגוון טכנולוגיות מעקב תקשורת, וחיישנים שונים, הצליחה הופו לייצר מערכת מעקב אמינה, מדויקת ובעלת עלות יחסית נמוכה.
הפתרון של הופו משלב מכשירי מעקב ופלטפורמת ניהול. מכשירי המעקב מוצמדים בקלות למגוון סוגים של נכסים לא ממונעים וניתנים להסוואה. כל מכשיר מעקב מכיל מגוון טכנולוגיות המבטיחות ניטור יעיל ואמין אחר המיקום והסטטוס של כל נכס. החיישנים יכולים לעבוד מעבר לעשר שנים ללא צורך בהחלפת סוללה. יכול זו הינה אופטימלית לחברות המנהלות ציי ענק. בנוסף, המערכת של הופו כוללת פלטפורמת Asset Intelligence אינטואיטיבית, המנגישה לכל משתמש ומשתמשת את המידע, ההתראות והדוחות הרלונטיים לצרכיהם.
שם החברה: קודם (Kodem)
שנת הקמה: 2021
מייסדים:
אביב מוסינגר מנכ"ל, פבל פורמן CTO, עידן ברטורא Head of Engineering
מיקום משרדי החברה בעולם: ארה״ב וישראל
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 25 מיליון דולר
משקיעים בולטים: TPY Capital, Greylock
תיאור השוק בו החברה פועלת:
Kodem הוקמה על רקע חוסר היעילות הקיים בתחום ה-AppSec. עד היום, כלים למיפוי וניהול סיכוני האבטחה בסביבות ענן התריעו מפני כל פגיעות קיימת, מה שהקשה על הצוותים להבין האם תוקפים יכולים לנצל את הפגיעות כדי להסב נזק, או אם מדובר בפגיעות תיאורטית בלבד.
ככל שהשימוש בקוד פתוח ומוצרי צד שלישי הולך וגובר, כך עולה גם "עוצמת הרעש" - כמות התראות שווא על פגיעויות. הפתרון של Kodem עוזר לצוותי אבטחת מידע ופיתוח לאתר ולאבטח את הנכסים הקריטיים לארגון, קודם.
תיאור מוצר החברה:
לאחר שנים של היכרות עם עולם הבעיה, גילינו שהמפתח לאבחנה מדויקת של רמת הסיכון, הוא מעקב אחר התנהגות האפליקציה בזמן הריצה. ניתוח זה מאפשר לדעת בדיוק אילו רכיבים נמצאים בשימוש, כיצד מתבצעת העברת נתונים, ומהי רמת הסיכון שנוצרת בפועל. על ידי ניתוח התנהגות היישומים ואופן ריצתם בזמן אמת, הפתרון של Kodem ממקד צוותים אלה ומייעל את עבודתם. הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו מפחיתה את כמות ההתראות ביותר מ-90%. כך מתייעלים תהליכי עבודה, תהליכי תיקון של אותן פרצות ויישומי הענן הופכים לבטוחים יותר.
שם החברה: דה גי'סט (theGist)
שנת הקמה: 2022
מייסדים: איציק בן בסט (מנכ"ל), יזם ומשקיע הייטק. בין החברות בהן שירת כדירקטור, משקיע, או היה חלק מהקמתן והצלחתן: בליזרד, וויקס, אופן ווב, ועוד; איתי דרסלר (CTO), בעבר בנה את המערכת של אופן ווב, המשרתת היום כמות עצומה של משתמשים; ניר זוהר (שותף מייסד) ונשיא חברת Wix, בנוסף להיותו COO החברה בעשור האחרון; תומר תורמן בר (VP R&D) ועידו מרוז (COO) הקימו את דלווה שנרכשה על ידי theGist. מביאים לצוות ההקמה ניסיון פיתוחי בתחום ה AI ונסיון תפעולי.
מיקום משרדי החברה בעולם: ישראל וניו ג'רזי
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 7 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Aleph, Stage One
תיאור השוק בו החברה פועלת:
השוק של theGist הוא ים כחול, בתחום ה- AI. מוצרי החברה מותאמים לצוותים מקצועיים בחברות בעלות אוריינטציה טכנולוגית, בתעשיות מונעות נתונים ושינויים מהירים,המחפשות פתרון מרכזי לניהול עומס מידע, צמצום מידע מפוזר ומבוזר במקומות שונים בענן, תעדוף משימות וקבלת החלטות מושכלות ביעילות. החברה מסדרת את המידע הארגוני ועוטפת אותו בשעבת AI, ובכך מאפשרת לכל עובד גישה קלה למידע דרך דפדפן ארגוני יעודי.
תיאור מוצר החברה: דה ג’יסט היא סביבת עבודה העוטפת את כלי ה- SAAS החשובים ביותר בשימוש של חברה, לתוך אקוסיסטם של מידע אינטראקטיבי מבוסס AI, בינה מלאכותית. הגישה לאקוסיסטם המידע המבוסס AI היא מתוך theGist workspace, אפליקציית דסקטופ, מותאמת אישית, שמעצימה את יכולות העבודה של כל עובד ועובדת בחברה, ומכניסה אותם לעידן ה- AI בארגונים. בעזרת הוורקספייס, עובדים מקבלים בלחיצה תקצירי עבודה, מידע מדויק תוך חיפוש קל וקישור ללינקים מהירים ורלוונטיים ביותר לפרויקט או לשאלה, תובנות, משימות, פוקוס יומי, ג'נרטיב טקסט, פעולות מהירות, והכל תוך שימוש בשפה חופשית במערכת. השימוש במוצרי דה ג'יסט מעצים את הפוקוס בזמן העבודה ומסייע לארגונים לעבור באופן מגובש אחיד, תוך מיקסום היכולת של כל עובד.
שם החברה: איידוק (Aidoc)
שנת הקמה: 2016
מייסדים:
אלעד וולך (מנכ”ל), מיכאל ברגינסקי (סמנכ"ל טכנולוגיה) וגיא ריינר (סמנכ”ל פיתוח), שלושתם בוגרי תוכנית תלפיות, ניהלו מחלקות מחקר ופיתוח במערכת הביטחון
מיקום משרדי החברה בעולם:
תל אביב, ניו יורק וברצלונה
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
250 מיליון דולר
משקיעים בולטים:
TCV, Alpha Intelligence Capital, Square Peg ו- General Catalyst
תיאור השוק בו החברה פועלת:
מטופלים בעולם ממתינים שעות וימים לטיפול, מכיוון שיש מחסור עולמי בצוותי רפואה שיעניקו טיפול בהם. איידוק מאפשרת לבתי חולים ומרפאות לאמץ מוצרים מבוססי בינה מלאכותית, בין אם אלו מוצרים שפותחו על ידי החברה, או מוצרים שמתארחים על הפלטפורמה של איידוק. הטכנולוגיות מנתחות בזמן אמת את המידע על כלל המטופלים, כדי לאתר ממצאים הדורשים התייחסות של צוותי הרפואה. ואף מתריעה לצוותי הרפואה הרלוונטיים על מטופלים עם ממצא דחוף, כדי לחסוך זמן המתנה יקר שלעיתים עולה במחיר חיי אדם.
לדוגמה, הממצאים של מרבית המטופלים שמגיעים לסריקה שגרתית יפוענחו תוך ימים ואף שבועות. אולם כאשר המערכת של איידוק מוצאת ממצא חריג בסריקה מסוג זה, היא מוציאה התרעה בזמן אמת ומסייעת לצוות הרפואי לטפל במטופל מיידית.
תיאור מוצר החברה:
מערכת ה-AI של איידוק, יודעת לנתח סריקות אשר מתבצעות בבית החולים ולזהות בהן ממצאים חריגים כמו דימומים, שברים ועוד. לאחר הזיהוי, המערכת מצביעה על אותם מטופלים בתוך המערכות ומסייעת לרופאים להתמקד בהם. הפתרונות שהחברה מציעה תורמים לקיצור משך הזמן של הבדיקות והאשפוזים. לאורך השנים, אלפי בתי חולים אימצו את המערכת, והיא מותקנת בארה״ב, באירופה, ברזיל, אוסטרליה ובמרבית בתי החולים הגדולים בישראל. אלפי רדיולוגים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות של איידוק באופן יומיומי ונעזרים בה על מנת לטפל ביותר מעשרים מיליון מטופלים בשנה. איידוק מארחת על הפלטפורה של החברה גם אפליקציות שפותחו על ידי חברות צד ג', במטרה לעזור לצוותי רפואה להרחיב את השימוש ב-AI.
שם החברה: דסי (Deci AI)
שנת הקמה:
2019
מייסדים: ד"ר יונתן גייפמן (מנכ"ל), בעברו חבר צוות הוראה בטכניון. פרופ' רן אל-יניב (מדען ראשי), מומחה לבינה מלאכותית בטכניון. יונתן אליעל (COO), בעברו מנהל חדשנות במרכז הפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב וסמנכ"ל מוצר ב-Axon Vision
מיקום משרדי החברה בעולם:
ישראל וארה"ב
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
55 מיליון דולר
משקיעים בולטים:
אינסייט פרטנרס, Jibe Ventures, Emerge, Square Peg ו- Fort Ross Ventures
תיאור השוק בו החברה פועלת:
קיים כיום פער הולך וגדל בין אלגוריתמים של בינה מלאכותית, שהופכים לגדולים ומורכבים יותר, ולכן צורכים כוח חישובי אסטרונומי. לבין היכולת של מעבדים להריץ את האלגוריתמים הללו באופן יעיל וכלכלי. הפער בא לידי ביטוי בעיקר במכשירי קצה כמו טלפונים, מכשירים לשימוש חקלאי ורפואי, כלי רכב ועוד שהמפתחים מתקשים להטמיע בהם את יכולות ה-AI, או שתהליך זה מסורבל וצורך השקעת משאבים רבים.
תיאור מוצר החברה:
פלטפורמת הלמידה העמוקה של Deci AI רותמת את יכולות הבינה המלאכותית לטובת מפתחי הבינה המלאכותית. מאפשרת להם להאיץ את האלגוריתמים ולהטמיע אותם באופן יעיל גם למכשירי קצה. זאת הודות לדיוק של פעולת האלגוריתם כך שיתן פרדיקציות מדויקות, אך לא יצרוך לשם כך כוח חישובי רב. הטכנולוגיה הופכת את הבינה המלאכותית לנגישה בשלל תחומים כולל רכב, ערים חכמות, ספורט, קמעונאות וצרכנות, רפואה, תקשורת, ביטחון, רובוטיקה, חקלאות חכמה ותחומים רבים נוספים שכיום אינם יכולים להנות ממלוא יכולות ה-AI. בעזרת הפלטפורמה, מפתחי בינה מלאכותית יכולים לבנות במהירות מודלי למידה עמוקה שנועדו לעמוד ביעדי ביצועים ספציפיים ובעלות תפעולית נמוכה בהרבה, עד לשיעור של 80% מהמצב הקודם.
שם החברה: EverC
שנת הקמה:
2015
מנכ"ל החברה: אריאל טיגר
מיקום משרדי החברה בעולם:
תל אביב, ניו יורק, לונדון ושנגחאי
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 100 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Viola Ventures, Red Dot Capital Partners, Bow Wave Capital Management, Maor Investments, Nyca, Arbor Ventures, Amex Ventures, Ant Group, Joey Low
תיאור השוק בו החברה פועלת:
זירות המסחר האלקטרוני יצרו פרצה ענקית שמאפשרת לכל מי שרוצה להלבין כספים מפעילות לא חוקית לעשות זאת בקלות וללא הפרעה. במקום להקים עסק פיזי כדי להלבין כסף, עבריינים וטרוריסטים יכולים לנצל את המצב ולהקים בקלות חנויות באתרי מסחר אלקטרוני.
תיאור מוצר החברה:
EverC פיתחה ומפעילה טכנולוגיה מבוססת AI ואיסוף Big Dataלמניעת הונאות מקוונות, כולל הלבנת הון (שנאמדת ב-500 מיליארד דולר בשנה), זיופי מותגים, מכירת תרופות מזויפות מסכנות חיים, מימון טרור, הימורים לא חוקיים, סחר בנשים, ועוד.
הפלטפורמה של החברה סורקת מדי יום מיליוני מוצרים באתרי קניות בעזרת מידע שהמוכרים מפרסמים, ידע שנצבר על מוצרים דומים ומודלים לומדים. המערכת מנתחת נתונים הכוללים תיאור מילולי, תמונות מצורפות, מידע אודות אופן הרכישה, מידע על המוכר עצמו והתאמה בין כל אלה לבין המחיר המבוקש. על סמך זאת המערכת יודעת לזהות ולהתריע על מקרים חשודים שמצריכים בדיקה אנושית. המודלים הטכנולוגים של החברה משלבים אלגוריתמים לומדים של ראיה ממוחשבת, ניתוח שפה, ניתוח סטטיסטי של מידע טבלאי, וכן ידע אנושי של מומחים שנצבר לאורך שנים. שילוב זה של טכנולוגיה מתקדמת מאפשר לעשות זאת בקנה מידה מתאים גם לצמיחה הגדולה במסחר מקוון, וגם עם הגידול בניסיונות ההונאה המקוונים.
החברה מאפשרת לאתרי סחר אלקטרוני, בנקים, חברות אשראי וגורמים פיננסיים נוספים לצמוח עסקית באופן בטוח, לנהל את הסיכונים באופן אוטומטי ולהימנע מלשמש כר לפעולה של גורמים בלתי חוקיים ולהחשף בשל כך לקנסות עתק של הרגולטורים.
שם החברה: פאנדגארד (FundGuard)
שנת הקמה: 2018
מייסדים:
ליאור יוגב (מנכ״ל), יניב זכריה (CTO), אורי כץ (VP R&D). המייסדים הכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידה 8200, מאז פיתחו בנפרד קריירות מוצלחות בתחומי העסקים והטכנולוגיה, עד שחברו להקמת פאנדגארד בשנת 2018.
בעבר ליאור יוגב, הוביל את פעילות צפון אמריקה ב-Multifonds, שלימים נמכרה ל-Temenos. לפניכן עסק בפיתוח תוכנה ב-Radware ועבד כבנקאי השקעות בגולדמן זאקס. יניב זכריה, שימש כמנהל מו"פ ב-Salesforce Israel והוביל את פיתוח יכולות ה-AI של החברה, אליה הצטרף בעקבות רכישת הסטארטאפ Bluetail שהיה שותף להקמתו. אורי כץ, היה מהנדס בכיר ב-Natural Intelligence, ראש תחום אלגוריתמים פיננסיים ב-TipRanks, ופיתח כלי למידת מכונה וניתוח שפה טבעית לצורך יצירת המלצות השקעה.
מיקום משרדי החברה בעולם:
תל אביב, ניו-יורק, בוסטון, לונדון
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 57 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Team8, Blumberg, Lion Bird, State Street, Citi
תיאור השוק בו החברה פועלת: חברת FundGuard פיתחה פלטפורמת ענן לניהול תיקי השקעות, המיועדת לגופים מוסדיים בשוק שנותן שירות לנכסים פיננסיים בשווי טריליוני דולרים.
תיאור מוצר החברה: הפלטפורמה של פאנדגארד נותנת מענה לניהול מוצרים פיננסיים שונים, לרבות קרנות נאמנות, ETF וקרנות גידור, תוך ביצוע של אוטומציה בניהול תיקים ואדמיניסטרציה בעזרת יכולות בינה מלאכותית. הטכנולוגיה מביאה לצמצום עלויות באמצעות שיפור תהליכי עבודה ויכולות שיתוף פעולה בין יחידות וחברות שונות. היא מאפשרת זיהוי בעיות וכשלים ומספקת תובנות מעשיות לשיפור הניהול.
שם החברה: קומודור (Komodor)
שנת הקמה: 2020
מייסדים: בן אופירי (מנכ״ל), בוגר אוניברסיטת תל אביב, עבד 7 שנים בגוגל בתור מפתח תוכנה ולאחר מכן כמנהל מוצר של פרויקט Duplex שהוא המנהל הכי צעיר בגוגל ישראל.
איתיאל שוורץ (CTO), בוגר אוניברסיטת תל אביב, עבד בתור מפתח ודבאופס ב-Forter, eBay והיה המפתח הראשון בסטרטאפ Rookout.
מיקום משרדי החברה בעולם: תל אביב, אירופה וארה״ב
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 67 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Tiger Global, Accel, Felicis, NFX, Pitango
תיאור השוק בו החברה פועלת:
רוב האפליקציות המודרניות בעולם רצות על Kubernetes, פלטפורמה המאפשרת ליצור ולנהל תשתית מבוזרת ולמנף טכנולוגיות ענן. הבעיה היא שהתעשייה מיהרה לאמץ את קוברנטיס, אך נתקלה במורכבות האינהרנטית של תשתית מבוזרת בעלת מאות עד עשרות אלפי רכיבים. עולם התשתיות זר למפתחי תוכנה, וקשה להבנה גם מבלי להוסיף על כך את כמות השינויים התכופה (בארגונים מסוימים שינויים קורים מספר פעמים ביום), ולכן הם נאלצים להסתמך על צוותי דבאופס שהופכים להיות צוואר-בקבוק. המציאות שנוצרה כיום היא שמצופה ממפתחים לקחת בעלות על הקוד שלהם מקצה לקצה, אך מרגע שהאפליקציה נפרשה על קוברנטיס הקוד שלהם נכנס לקופסה שחורה מבחינתם, והתעסקות בה מעוררת תסכול. אנשי דבאופס מתוסכלים גם הם כיוון שהם נאלצים ״לשמרטף״ את המפתחים ואין להם זמן או משאבים להתעסק בתחומי הליבה שבאחריותם.
תיאור מוצר החברה:
המוצר של קומודור הוא פלטפורמה המהווה מעין שכבת אבסטרקציה מעל קוברנטיס, ומאפשרת למפתחים להבין ולתפעל בקלות את האפליקציות שלהם מבלי ידע מקדים בקוברנטיס. דרך ממשק ויזואלי, המרכז במקום אחד את כל (ורק את) המידע הרלוונטי למפתחים, הם מסוגלים סוף סוף לקחת אחריות מלאה על האפליקציות שלהם ולשחרר את צוותי הדבאופס מהעול של לתפקד כמרכז תמיכה לקוברנטיס. הפלטפורמה של קומודור כוללת מערכת הרשאות גישה (RBAC) ואוגרת מידע היסטורי על כל שינוי במערכת כדי לתת לאנשי הדבאופס/תשתית שקט נפשי ובטחון להכניס מפתחים לעולם הקוברנטיס, ללא חשש שהמערכת תיפגע. קומודור מגשרת על הפער בין אנשי פיתוח לאנשי אופרציה ומאפשרת להם לעבוד יחד ולדבר באותה שפה. על ידי הטמעה של קומודור, ארגונים יכולים לקצר זמני תגובה ולדבג מהר יותר, לבצע אופטימיזציה של צריכת משאבים/עלויות, ולנהל את קוברנטיס בצורה יעילה ואפקטיבית.
שם החברה: טרווליר (Travelier)
לשעבר Bookaway Group
שנת הקמה: 2017
מייסדים: נועם טויסטר (מנכ"ל ומייסד-משותף), דיויד יצחקי (מנכ"ל Bookaway ומייסד-משותף), עומר טשכמר (COO ומייסד-משותף)
מיקום משרדי החברה בעולם: ישראל, ארגנטינה, תאילנד וקרואטיה
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 81 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Red Dot Capital Partners, Menorah, Tenere Capital, Aleph, Corner Ventures, Entrée Capital.
תיאור השוק בו החברה פועלת:
נועם (מנכ״ל החברה) היה בירח דבש בפיליפינים ורצה לנסוע ממנילה לבנאווה, הוא מצא עצמו נוסע שעה לתחנת האוטובוס רק לגלות שנגמרו הכרטיסים ונתקע שם לילה נוסף. לאחר מכן הבין שיש הזדמנות להפוך את חווית הרכישה לדיגיטלית. סגר הסכם עם תושב מקומי שיעמוד עבורו בתור לקנות כרטיסים בכל יום, בעת שנועם מכר את הכרטיסים דרך אתר שבנה מישראל. מימדי הפעילות גדלו והשאר היסטוריה.
תיאור מוצר החברה:
החברה פועלת בתחום הטרוול-טק ועוסקת בדיגיטציה של תחבורת מטיילים בעולם, כדי לאפשר לרכוש כרטיסי נסיעה באוטובוסים, מעבורות ורכבות, בעיקר במדינות מתפתחות שבהן לא היה ניתן עד כה לרכוש באינטרנט. בתקופת הקורונה החברה כמו כל תחום התיירות נכנסה לקשים. היזמים חשבו איך אפשר לנצל את התקופה לטובתם ופנו למשקיעים עם רעיון יצירתי, לרכוש את המתחרים באמונה שעולם התיירות עוד יחזור ויצמח. מאז החברה רכשה 4 חברות וגדלה פי 10 כמעט בכל אספקט: כמות עובדים, מכירות, לקוחות ספקים ועוד.
כיום רק 10%-15% מהרכישות לכרטיסי תחבורה בעולם התיירות נרכשים אונליין. החזון הוא להוביל את הקטגוריה ולהגיע לאחוז גבוה משמעותית, למשל בעולם הטיסות והמלונות מדובר ב50% הזמנות אונליין. מעבר לזה, חשוב לחברה לייצר למטיילים בעולם חווית טיול עוד בשלב הנסיעה, כי יש משמעות לדרך עד היעד. טרווליר עושים זאת דרך חיבור וטכנולוגיה לעשרות אלפי ספקים מקומיים. זה יכול להגיע עד רמה של תמיכה בספק מקומי, דרך רכישת אוטובוסים כדי להגדיל את היכולת לענות על הביקוש ולהעביר ספק למערכות הזמנה דיגיטליות שעד כה נעשו ממש רישומים ידניים.
שם החברה: טרוליון (Trullion)
שנת הקמה: 2019
מייסדים: אייזיק הלר (מנכ״ל), אמיר בולדו (CTO)
מיקום משרדי החברה בעולם: תל אביב וניו יורק
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 33 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Aleph, Third Point Ventures, Greycroft, Stepstone group
תיאור השוק בו החברה פועלת:
טרוליון פועלת בתחום החשבונאות שנאמד ב-400 מיליארד דולר בשנה ומתנהל ברובו בשיטות שמרניות תוך שימוש בטכנולוגיות מיושנות.
תיאור מוצר החברה:
המערכת של טרוליון מאפשרת הזנה מהירה של מסמכי PDF, אקסל וטקסט וכן מסמכים בכתב יד, קריאה שלהם באמצעות מערכות מבוססת NLP (ניתוח שפה טבעית) והפקת דוחות חשבונאיים, תובנות וזיהוי פערי מידע בכדי למנוע טעויות ולהגביר את השקיפות. התוכנה סורקת חוזים של חברות, ויודעת לחלץ ולתרגם את הנתונים החשבונאים הרלוונטיים ובשילוב עם מנגנונים מבוססי AI, להופכם למידע בעל ערך עבור הלקוחות. החברה פונה למנהלי כספים ולפירמות רואי חשבון, ומאפשרת התייעלות משמעותית בעבודתם תוך חסכון של שעות ארוכות בקריאה ובארגון דו"חות כספיים רבים ומורכבים. טרוליון מעסיקה כיום מעל ל-60 עובדים, במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בניו יורק.
שם החברה: קלאודינרי (Cloudinary)
שנת הקמה: 2012
מייסדים: איתי לחן (מנכ"ל), טל לב עמי (CTO), נדב סופרמן (CPO). שלושתם הכירו במהלך שירות צבאי משותף ב-8200
מיקום משרדי החברה בעולם: ישראל, ארה״ב, אנגליה, פולין וסינגפור
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: חברת בוטסטראפ (לא הושקע הון בחברה)
משקיעים בולטים: קרן בלקסטון רכשה מניות עובדים בעסקת סקונדרי
תיאור השוק בו החברה פועלת:
העלאה לאינטרנט של תוכן כתוב, תמונות ווידיאו כרוכה בעבודה ידנית רבה, בהתאמת לגודל ולעיצוב בהתאם לפלטפורמה של הצופה במחשב, בסלולרי או בטבלט. ביצוע לא מדויק עלול לגרום לכך שהתוכן יטען באיטיות, מה שעלול לגרום לנטישה של משתמשים וגולשים שחסרי סבלנות לכל עיכוב קל ביותר.
תיאור מוצר החברה:
חברת Cloudinary מאפשרת למותגים לספק חוויות חזותיות דרך האינטרנט, החברה משרתת יותר מ-1.5 מיליון משתמשים ו-10,000 לקוחות. המסתמכים על Cloudinary כדי להחיות את הקמפיינים, אפליקציות והאתרים שלהם, לנהל, לשנות, לייעל ולספק חוויות חזותיות. כתוצאה מכך, מותגים מתעשיות שונות העובדים עם הטכנולוגיה, רואים החזר ROI של יותר מ-200% באמצעות Cloudinary. עם יתרונות הכוללים את האצת זמן העבודה, שביעות רצון גבוהה יותר מצד המשתמשים והגדלת מעורבות והמרות.
ממשקי ה-API של Cloudinary לתמונה ווידאו משמשים אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, מאפשרים למפתחים לנהל, לשנות, לייעל ולספק תמונות וסרטונים ביעילות באמצעות CDNs מרובים. כדי שהצופים יהנו מחוויות חזותיות רספונסיביות ומותאמות אישית, ללא קשר לסוג המכשיר ממנו מתבצעת הצפייה.
שם החברה: מליו (Melio)
שנת הקמה: 2018
מייסדים: מתן בר (מנכ״ל), אילן אטיאס (מנהל טכנולוגי), זיו פז שעזב את החברה. מתן שימש בעבר GM של מרכז פיתוח מוצרים צרכניים של פייפאל בתל אביב. לפניכן שימש כמייסד משותף של סטרטאפ שנמכר ל-eBay וכך עבר לשמש GM של מרכז החדשנות של החברה בישראל. אילן שימש בעבר סמנכ"ל מו"פ בחברת ניתוח המידע הימי המובילה Windward ולפני זה כחוקר בחברת Outbrain
מיקום משרדי החברה בעולם: תל אביב, ניו יורק ודנבר
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 506 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Thrive Capital, General Catalyst. Accel, Aleph, Bessemer, Coatue
תיאור השוק בו החברה פועלת:
עסקים קטנים בארה״ב מניעים חדשנות ותחרותיות והם מהווים עמוד תווך של הכלכלה. הם מונים כ-33 מיליון חברות ומהווים יותר מ 40% מסך הפעילות הכלכלית. עם זאת, הם גם הקבוצה המקופחת ביותר מבחינה טכנולוגית, במיוחד בכל הנוגע לתשלומים. למשל, למעלה מ-40% מעסקאות ה-B2B בארה"ב ב-2019, שהגיעו לסכום של כ-25 טריליון דולר, בוצעו באמצעות המחאות. הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים לתשלום חשבונות עסקיים פותחו בעיקר עבור אנשי מקצוע מתחום הפיננסים. הם מיועדים לעסקים גדולים ואינם מותאמים לצרכיהם של עסקים קטנים.
Melio מתמקדת בעסקים המונים פחות מ-20 עובדים. אלה מהווים מעל 80% מהעסקים הקטנים בארה״ב, ורבים מהם הם עסקים חדשים, או עסקים משפחתיים קטנים. מדובר בעסקים שאין להם, לרוב, מחלקת הנהלת חשבונות מסודרת, ושזקוקים לפתרון לניהול התשלומים ותזרים המזומנים לצד ניהול שוטף של העסק ותמיכה בצמיחתו.
תיאור מוצר החברה:
מליו היא פלטפורמה מובילה לתשלומים עסקיים (B2B) לעסקים קטנים בארה״ב. את טכנולוגיית התשלומים החדשנית של מליו ניתן להטמיע לתוך המערכות של שותפיה ליצירת חוויית תשלומים רציפה ומותאמת אישית שלא מחייבת את הלקוח לעזוב את הפלטפורמה עימה הוא עובד.
המטרה של Melio היא לעזור לעסקים ֿקטנים לשפר את תהליכי העבודה ואת תזרים המזומנים, ולבסס את החוסן הפיננסי שלהם. עם Melio עסקים יכולים לבחור איך ומתי לשלם ולקבל תשלום. הם יכולים, לדוגמא, לשלם באמצעות העברה בנקאית, או בעזרת כרטיס אשראי אפילו אם הספקים שלהם לא מכבדים כרטיסים. הספקים יכולים לבחור איך לקבל את התשלום, למשל בהמחאה או בהעברה בנקאית. Melio הינה רשת פתוחה, והמשתמשים בה אינם צריכים להירשם לשירות על מנת לשלם תשלומים. לקוחות קיימים יכולים גם לשלוח קישורים על מנת לייצר דרך מהירה ופשוטה לגבות תשלומים מלקוחות.
שם החברה: נקסט אינשורנס (Next Insurance)
שנת הקמה:
2016
מייסדים: גיא גולדשטיין (מנכ"ל), אלון חורי, ניסים טפירו (CTO)
מיקום משרדי החברה בעולם:
כפר סבא, פאלו אלטו קליפורניה, ובוסטון
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
881 מיליון דולר, לפי שווי שהגיע ל-4 מיליארד דולר בגיוס האחרון
משקיעים בולטים:
Munich Re/ERGO Corporate, Capital G, TLV Partner ,Battery Ventures ,FinTLV והמשקיע אורן זאב
תיאור השוק בו החברה פועלת:
בארה"ב ישנם כ-31.7 מיליון עסקים קטנים, שהם 99% מכלל העסקים באמריקה. ההערכה היא שכ-44% מכל העסקים הקטנים פועלים ללא כל סוג של ביטוח, מה שמותיר אותם חשופים לסיכון. חברות הביטוח הותיקות מציעות לרוב לעסקים הקטנים פוליסות סטנדרטיות שאינן מותאמות להם ספציפית אלא לעסקים גדולים יותר בתחומם. הן יקרות וכוללות לרוב סעיפים שאינם רלוונטיים לעסקים קטנים.
תיאור מוצר החברה:
Next Insurance פיתחה ומנהלת פלטפורמה דיגיטלית לביטוח עסקים קטנים באופן שמותאים לצרכים הספציפיים של כל עסק. המערכת, המבוססת על בינה מלאכותית מעבדת בקשות בתוך 10 דקות ומספקת הצעת פוליסה שמתאימה לרמת הסיכון, למיקום ולמשתנים רבים נוספים. בכך חוסכת ללקוחותיה תשלומים מיותרים או לחילופין רמת הגנה חלשה מדי, שעלולה להתברר כטעות קריטית בשעת הצורך. החברה נכנסה לאחרונה לתחום ביטוח המסעדות, שנחשב לאחד המאתגרים בארה"ב.
שם החברה: אורקה סקיוריטי (Orca Security)
שנת הקמה: 2019
מייסדים: גיל גרון (מנכ"ל), אבי שוע (Chief Innovation Officer), אתי שפיגל חוברה (Head of SRE), לירן אנטבי (Chief Architect), שי פילוסוף (Sr. Developer), וג'די זאבט (Sr. Developer)
מיקום משרדי החברה בעולם: תל אביב, פורטלנד, לונדון
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: 640 מיליון דולר
משקיעים בולטים: Temasek קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור שהיא מהמשקיעים הגדולים בעולם. GGV Capital, קרן CapitalG של תאגיד אלפאבית - גוגל, ICONIQ Growth, Redpoint Ventures
תיאור השוק בו החברה פועלת:
לאורך שנות עבודתם בחברת צ'ק פוינט, נחשפו מייסדי אורקה לקשיים אותם חווים ארגונים בפריסה ותחזוקה של פתרונות אבטחה מבוססי 'אייג'נטים'. עם העלייה בטרנד המעבר לענן, הם הבינו שכדי להמשיך ולהגן בהצלחה על ארגונים, יידרש פתרון שטרם נוסה בעולמות הסייבר – פתרון נטול 'אייג'נטים'. כדי להתמקד ברעיון המהפכני, ב-2019 הם הקימו את אורקה סקיוריטי, סטארט-אפ שיתמחה בהגנה וכיסוי מהירים על נכסי ארגונים בענן. זאת באמצעות טכנולוגיית ה-SideScanning שפותחה במיוחד והופכת את הזיהוי והטיפול בפרצות אבטחה קריטיות למהיר, קל וחסכוני כך שארגונים יוכלו לפעול בענן בביטחון.
תיאור מוצר החברה:
טכנולוגיית ה-SideScanning שפיתחה אורקה, משיגה כיסוי מלא ומהיר בדקות לסביבת הענן בארגון. ומשתמשת במידע מתוכו כדי לתעדף התרעות אבטחה קריטיות בודדות, מבין אלפי עד עשרות אלפי התרעות קיימות. זאת בשונה מפתרונות אחרים בתחום הסייבר שדורשים פרויקטים ארוכים להטמעתם ויכולים להיערך לעיתים חודשים ואף שנים. בנוסף, המערכת משפרת את עבודת מנהלי אבטחת המידע. על ידי כך שהיא בונה גרף של סביבת הענן בארגון, ומשתמשת במידע מתוכו.
שם החברה: אונבקאפ (OwnBackup)
שנת הקמה:
2015
מייסדים: סאם גוטמן (CEO), אריאל ברקמן (Chief Security Officer), אורי ינקלב (Chief Business Officer)
מיקום משרדי החברה בעולם:
ניו-ג׳רזי, סן-דייגו, תל-אביב, לונדון, היידרבד, מינכן, פריז, סידני
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
מעל ל-500 מיליון דולר
משקיעים בולטים:
Insight Partners, Salesforce Ventures, Sapphire Ventures , Innovation Endeavors, Vertex Ventures , Alkeon Capital, B Capital Group, BlackRock Private Equity Partners, Tiger Global and Oryzn Capital
תיאור השוק בו החברה פועלת:
על תאגידים וחברות קיימת אחריות להגן על המידע שהם מכניסים ליישומי ה-SaaS שלהן. מדובר באחריות קריטית, מאחר והדאטה הוא הנכס החשוב ביותר של כל ארגון, וחברות לא יכולות להרשות לעצמן לאבד אותו. כאן אונבקאפ נכנסת לתמונה ומציעה לארגונים פתרונות.
תיאור מוצר החברה:
חברת OwnBackup היא פלטפורמת SaaS המתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות כמו Salesforce, Microsoft Dynamics 365 ו- Service Now. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים.
לחברה יכולות כמו אבטחת נתונים, גיבוי ושחזור, אחסון בארכיון, ו-Sand Box Seeding, באמצעותן היא מאפשרת למעל ל-6,000 לקוחותיה ברחבי העולם לנהל ולהגן על הנתונים הקריטיים שלהן.
שם החברה: סולט סקיוריטי (Salt Security)
שנת הקמה: 2016
מייסדים: רועי אליהו (מנכ"ל) ומייקל ניקוסיה (מנהל תפעול ראשי)
מיקום משרדי החברה בעולם:
תל אביב, פאלו אלטו
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה:
271 מיליון דולר, בשווי שהגיע ל-1.4 מיליארד דולר
משקיעים בולטים:
קרן CapitalG של "אלפבית" חברת האם של גוגל, Sequoia Capital, Y Combinator, Tenaya Capital, S Capital VC, Advent International, Alkeon Capital, DFJ Growth.
תיאור השוק בו החברה פועלת:
רוב תעבורת האינטרנט העולמית נעשית דרך ממשקי API שבאמצעותם מתבצע חיבור בין אפליקציות ושירותים דיגיטליים. למרות היקף המידע שעובר דרכם ורגישותו, ארגונים עובדים עם ממשקים הניתנים ברובם לפריצה. לכן תוקפים הפנו את התמקדותם לממשקים אלו, המאפשרים גישה לנתונים ושירותים קריטיים.
תיאור מוצר החברה:
סולט סקיוריטי פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, אשר מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, העוזרת לארגונים לזהות חולשות אבטחה ב- APIs כבר בתהליך הפיתוח, מאתרת באופן אוטומטי את כל ממשקי ה- APIs בארגון, מזהה תקיפות בזמן אמת וחוסמת תוקפים לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות, באופן אוטומטי, ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח.
שם החברה: סמפריס (Semperis)
שנת הקמה: 2015
מייסדים: מיקי ברזמן (מנכ"ל), גיא טברובסקי (CTO), מתן ליברמן (סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל פעילות החברה בישראל)
מיקום משרדי החברה בעולם: ניו גרז'י וטקסס ארה"ב, רמת גן ישראל, אוטוואה קנדה. בנוסף עשרות עובדים מועסקים בלמעלה מ10 מדינות אירופה ובאיזור APAC
סך ההון שגויס לקופת החברה מאז הקמתה: מעל 250 מיליון דולר
משקיעים בולטים: קרן ההשקעות האמריקאית KKR, קרן אינסייט ו-Ten Eleven Ventures.
תיאור השוק בו החברה פועלת:
מערכות זהות כגון (Microsoft Active Directory (AD ו-Azure AD, המשמשות יותר מ-90% מהארגונים לניהול הזוהיות הארגוניות, נמצאות תחת מתקפות סייבר שהולכות ונהיות מתוחכמות. הן גובות מחירים כבדים מהארגונים המותקפים בנזקים כספיים ופגיעה במוניטין, ולעיתים מתפשטות ופוגעות גם בחברות הקשורות אליהם ומשתמשות במוצרים ובשרותים שלהם.
תיאור מוצר החברה:
עבור צוותי אבטחה המופקדים על הגנה על סביבות היברידיות ומרובות עננים, Semperis מבטיחה את השלמות והזמינות של שירותי המידע הארגוני הקריטי בכל שלב בשרשרת הפגיעה של מתקפת סייבר בארגון ומצמצמת את משך ההתאוששות ב-90%. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Semperis, נבנתה במטרה לאבטח סביבות Active Directory היברידיות ומגנה על למעלה מ-50 מיליון זהויות מפני התקפות סייבר, פריצות למאגרי הנתונים ושגיאות. הארגונים המובילים בעולם סומכים על Semperis בזיהוי פגיעות, יירוט התקפות סייבר והתאוששות מהירה מתוכנות כופר ואירועים אחרים של פגיעה בשלמות הנתונים.